2012-02-28

*args*

Just nu är längtan stor till två olika saker. Framför allt semestern som vi bokat för hela familjen. Sitter och drömmer mig bort hela tiden samtidigt som jag tänker tillbaka till förra året när vi var på Teneriffa. Vi bokade faktiskt samma hotell i år som vi bodde på då till barnens stora glädje. Dem har mer eller mindre tjatat massor på att få åka dit igen. 

Det andra jag längtar till är en miniresa som jag och gubben bokat in oss på. En helg barnfritt med barnvakter till barnen. Oj det kan jag säga händer inte ofta. Vi pratade om det häromdagen att vi gör sällan något som par. Det är alltid barnen och vardagen som kommer först. Vi som par kommer alltid sist och vi hinner liksom inte med oss i vardagen. Ska bli så mysigt och barnen längtar efter att få sova borta. Dem har planerat det i flera dagar och är alldeles uppspelta mina små sötnosar. 

Men just nu jagar jag mest motivation till min träning. Känner att jag har fastnat lite. Står på samma plats och behöver pressa mig själv igen känner jag för att komma vidare men just nu vet jag inte riktigt hur. Hjälp!

Inga kommentarer: